رویه های ارسال سفارش
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
1. اگر کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به ایدنت اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت 7 روزه، نگهداری شود و استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در بستهبندی اصلی خود و با لیبل حاوی بارکد به ایدنت بازگردانده شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس ایرادهایی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، مانند شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا را شامل نمیشود. همچنین ایراداتی که از عدم نگهداری مناسب (مانند عدم نگهداری در یخچال برای کالاهایی با شرایط نگهداری خاص) ایجاد شده را شامل نمیشود.
- برگشت از فروش کالا با هماهنگی ایدنت و طبق روال اداری این فروشگاه انجام میپذیرد و ایدنت هیچ مسئولیتی در قبال بازگشت کالا از طرف خریدار بدون اطلاع قبلی را نمیپذیرد.
2. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد;
- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ایدنت از طریق تماس تلفن اطلاع داده شود.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزئیات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا و مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود داشته باشد (مانند رنگ، مشخصات درج شده روی بدنه و ...)، امکان رسیدگی به درخواست مشتری تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا از حالت بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتیکه امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
3. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد;
- لازم است حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا این موضوع از طریق تماس تلفنی به واحد خدمات پس از فروش ایدنت اطلاع داده شود تا امکان مرجوع نمودن کالا وجود داشته باشد.
4. اگر مشتری از خرید خود منصرف شود;
- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی تنها به کالاهایی تعلق میگیرد که در شرایط اولیه خود باشند. هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
- اگر کالا ملزوماتی همراه خود داشته باشد و یا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن کلیه ملزومات همراه و یا هدیه همراه آن نیز الزامی است.
- کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
- در صورت انصراف از خرید، هر گونه هزینه ارسال و بازگشت کالا بر عهده مشتری میباشد؛ در صورت ارسال و عودت کالا با تیپاکس و یا باربری هزینههای رفت و برگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود و در صورت ارسال کالا با پست، پس از دریافت کالا توسط مجموعه ایدنت، مبلغ کالا، پس از کسر هزینه ارسال کالا، وجه برای مشتری عودت داده میشود.
- در صورت انتخاب روش ارسال کالا با باربری، اولویت با باربری وطن و بعد از آن شرکت جهانگیر میباشد و در صورت نیاز مشتری برای ارسال با باربری دیگر، درج نام باربری در توضیحات سفارش الزامی است.
5. اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش خدمات پس از فروش ایدنت اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایدنت بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیب دیده به همراه همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که برای مشتری ارسال شده است به همراه رسید رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به بخش خدمات پس از فروش ایدنت ارسال شود.
- در صورتی که آسیبدیدگی، در زمان دریافت سفارش قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ایدنت بازگردانده شود. پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در وبسایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، مجدداً برای مشتری ارسال میشود. در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد ایدنت در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت ایدنت در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
6. ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات استریل
- چنانچه بستهبندی استریل کالای دریافتی از بین رفته باشد (برای کالاهایی که دارای بسته بندی استریل هستند) مشتری میتواند بدون هیچ هزینهای کالا را مرجوع نماید.
- اطلاعات هر محصول در وبسایت ایدنت صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره و تبلیغ ندارد. لازم است خریدار قبل از استفاده از محصولات استریل نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوطه اقدام نماید. همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای ایدنت و البته آنان هیچگونه مسئولیتی ایجاد نمیکند.
- در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات استریل و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و وبسایت ایدنت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
شرایط استفاده از روش ارسال با پیک؟
- ارسال با پیک تنها برای مناطق 22گانه شهر تهران امکان پذیر میباشد و سفارشات با روش ارسال با پیک خارج از این مناطق با هماهنگی مشتری به روش ارسال دیگری تغییر یافته یا به درخواست مشتری لغو میگردد.
ایدنت